1 Mart 2012 Perşembe

Kamuoyu Duyurusu

Uzun zamandır bloguma belirli aralıklarla yazılar yazıyordum. Ancak ilk yurt dışı tatilimden sonra içimdeki yeni yerler görme dürtüsü beni  tamamen seyahat alanında yazılan bloglara yöneltti. İnsanların gezip gördükleri yerleri çeşitli açılardan anlatması benim de kendimi bu alana kaydırmama vesile oldu ve gezi dışındaki konularda yazmayı bırakıp tamamen bu alana yöneldim. Hatta bunun dışındaki yazılarımı da kaldırdım. Bu konuda geçenlerde twitter üzerinden de bir bildiri yayınlamıştım.

Bu alanda yazması da okuması da gerçekten büyük bir zevk.

Blog kirliliği demeyelim de sanal dünyadaki bilgi kirliliğinin had safhaya ulaştığı günümüzde ben de gezi anlamında yaşadığım tecrübeleri blogumda paylaşarak karmaşıklıktan uzak bir şekilde insanlara kendimce yol göstermeyi ve çeşitli tavsiyelerde bulunmayı amaçlıyorum. Aynı zamanda blogumu, yazacağım yazılarımla birlikte zaman geçtikçe seyahatname haline getirmeyi amaçlıyorum.

Yazı formatıma gelince, yeni yaptığım gezilerin yanı sıra ayrıntılarını hatırladığım kadarıyla çok eski olmamakla birlikte geçmişe yönelik gezilerimi de burada anlatacağım.

Son söz olarak da bilgi paylaştıkça güzeldir diyorum..

Hiç yorum yok :